Sunday 7 November 2010

Iman Early Learning Centre Sumbang RM25,000



Iman Early Learning Centre (Iman ELC) adalah sebuah syarikat yang menjalankan aktiviti pendidikan Islam peringkat awal, tadika dan penjagaan lepasan waktu sekolah. Iman ELC Mempunyai puluhan cawangan di selatan Semenanjung dan Lembah Kelang. Salah satu aktiviti murni yang sering dianjurkan dikalangan staf, guru dan anak-anak yang dididik ialah semangat keprihatinan terhadap mereka yang susah dan memerlukan. Melalui projek tersebut, Iman ELC telah baru-baru ini berjaya membuat kutipan sejumlah dana untuk didermakan kepada mereka yang memerlukan.

Di dalam sesi perkongsian A2G, Pihak Pengerusi Iman ELC, Pn Hjh Mahyati telah berpeluang menyerahkan sejumlah RM25,000 hasil kutipan untuk Palestin kepada relawan A2G Pm Dr Mohd Zin Kandar. Masjlis disempurnakan di Masjid Tmn Sri Pulai Perdana Skudai dan disaksikan oleh sekitar 200 ahli jamaah yang hadir di majlis tersebut.

Mana-mana institusi dan badan-badan korporat boleh membuat penyerahan sumbangan di mana-mana program sessi perkongsian Konvoi A2G yang kini sedang rancak di jalankan di seluruh negara. Sila hubungi Pejabat Aqsa Syarif dan para sukarelawan di tempat anda.

No comments:

Post a Comment